- Kalendarium
-
Debaty
- Czy Polska będzie "Fit for 55%"?
- Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w budynku wielorodzinnym
- Gospodarowanie wodą w budynku wielorodzinnym
- Jak przeciwdziałać ubóstwu energetycznemu i zanieczyszczeniom powietrza
- Szanse rozwoju energetyki morskiej w Polsce
- E-mobility – czy tylko samochód elektryczny?
- Zielone finansowanie
- Gospodarka o obiegu zamkniętym
- Czy planowanie przestrzenne w Polsce da się naprawić?
- Czy transformacja energetyczna w Polsce oznacza wzrost bezrobocia?
- Roślinność na wokół i w budynku wielorodzinnym
- Fundusze unijne na gospodarkę niskoemisyjną
- Ekologia w modzie i tekstyliach
- Seminarium naukowe: Co ekstremalne zjawiska pogodowe mówią nam o zmianach klimatu?
- Woda w mieście - jak ją zagospodarować
- Senior czuje dobry klimat
- Przyszłość ciepłownictwa w Polsce
- Jak zmniejszyć ubóstwo energetyczne?
- Jak osiągnąć neutralny dla klimatu transport w ciągu najbliższych 30 lat?
- Jaki rynek pracy po węglu?
- Czy polska gospodarka może działać bez węgla?
- Jaką energetykę warto dotować?
- Dlaczego węgiel tanieje?
- Zielone miejsca pracy
- Miasto bez samochodu?
- Śląsk - co po węglu?
- Ustawa o energetyce odnawialnej
- Ile powinien kosztować prąd
- Szczyt klimatyczny w Limie
- Węgiel a zdrowie
- Efektywność szansą dla gospodarki
- Energetyka rozproszona
- Polska wobec celów 2030
- Biblioteka
- Wideo
- Patronaty
- Projekty
- O serwisie
- Opinie
- Polityka klimatyczna
- Nauka o klimacie
- Zielona gospodarka
- Inicjatywy lokalne
- Energetyka
- Transport
- ADAPTACJA
- PARYŻ COP21
więcej
Polityka klimatyczna
Nauka o klimacie
Zielona gospodarka
Inicjatywy lokalne
Energetyka
Transport
Ekologiczny bezemisyjny transport publiczny (19937)
2016-12-15Drukuj
NCBR poszukuje partnera publicznego w związku z przygotowaniem programu badawczego na rzecz "Ekologicznego bezemisyjnego transportu publicznego"
W najbliższym czasie Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBR) rozpocznie realizację programów badawczych w nowatorskiej formule problem - driven research, w ramach której sfinansowane przez NCBR prace badawcze przyczynią się do rozwiązania określonego problemu o szerokim oddziaływaniu społecznym. W tym celu poszukuje partnera publicznego do współpracy przy tym przedsięwzięciu.
Pierwszy program w nowej formule zostanie uruchomiony w obszarze "Ekologicznego bezemisyjnego transportu publicznego", którego zakładanym celem strategicznym jest intensyfikacja procesu wdrażania nowoczesnych rozwiązań w obszarze transportu miejskiego poprzez wsparcie opracowania kompleksowych, innowacyjnych rozwiązań technicznych oraz modeli biznesowych, pozwalających na minimalizację kosztów aplikacyjnych i eksploatacyjnych infrastruktury transportu miejskiego.
Nadrzędnym celem współpracy pomiędzy Partnerem a NCBR będzie zdefiniowane wyzwań, opracowanie, ogłoszenie i realizacja programu badawczego. Głównym zadaniem Partnera będzie pomoc w zdefiniowaniu wymagań funkcjonalnych i produkcyjnych produktu, który ma powstać w wyniku programu badawczego, a także rodzaj wdrożonej innowacji. Ponadto, Partner będzie musiał zadeklarować chęć i możliwość współpracy w kreowaniu rynku wstępnego dla innowacyjnych produktów, będących wynikiem programu badawczego.
Partnerem może być każdy podmiot publiczny, bez względu na jego formę prawną, którego głównym celem działalności nie jest prowadzenie działalności gospodarczej (tj. nie konkuruje na rynku).
Więcej informacji: NCBR
Udostępnij wpis swoim znajomym!
Podobne artykuły
- Zakończyły się konsultacje Planu Rozwoju Elektromobilności
Ministerstwo Energii zakończyło konsultacje społeczne Planu Rozwoju Elektromobilności. Wzięło w nich udział blisko 30 organizacji i instytucji reprezentujących zarówno biznes, świat nauki, jak i organizacje pozarządowe.
Więcej
- Polskie firmy i uczelnie dostrzegają potencjał transportu elektrycznego
28 listopada 2016 roku w Krakowie grupa polskich przedsiębiorców i uczelni podpisała list intencyjny ws. powołania klastra, którego celem jest współpraca na rzecz rozwoju elektomobilności, a w szczególności rynku autobusów elektrycznych i części służących do ich budowy.
Więcej
Podziel się swoją opinią
Newsletter
Patronaty
Kalendarium
- PN
- WT
- ŚR
- CZ
- PT
- SO
- ND
Warning: Illegal string offset 'dzien' in /tpl_c/%%58^58D^58DE6355%%kalendarz.tpl.php on line 31
0
Warning: Illegal string offset 'dzien' in /tpl_c/%%58^58D^58DE6355%%kalendarz.tpl.php on line 31
0
Warning: Illegal string offset 'dzien' in /tpl_c/%%58^58D^58DE6355%%kalendarz.tpl.php on line 31
0
Warning: Illegal string offset 'dzien' in /tpl_c/%%58^58D^58DE6355%%kalendarz.tpl.php on line 31
0
Warning: Illegal string offset 'dzien' in /tpl_c/%%58^58D^58DE6355%%kalendarz.tpl.php on line 31
0
Warning: Illegal string offset 'dzien' in /tpl_c/%%58^58D^58DE6355%%kalendarz.tpl.php on line 31
0- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
ChronmyKlimat.pl wersja 2.0 – portal na temat zmian klimatu dla społeczeństwa i biznesu. © Copyright Fundacja Instytut na rzecz Ekorozwoju | |
Redakcja: ul. Nabielaka 15 lok. 1, 00-743 Warszawa, tel. +48 +22 8510402, -03, -04, fax +48 +22 8510400, portal@chronmyklimat.pl |
RSS
Polityka prywatności