- Kalendarium
-
Debaty
- Czy Polska będzie "Fit for 55%"?
- Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w budynku wielorodzinnym
- Gospodarowanie wodą w budynku wielorodzinnym
- Jak przeciwdziałać ubóstwu energetycznemu i zanieczyszczeniom powietrza
- Szanse rozwoju energetyki morskiej w Polsce
- E-mobility – czy tylko samochód elektryczny?
- Zielone finansowanie
- Gospodarka o obiegu zamkniętym
- Czy planowanie przestrzenne w Polsce da się naprawić?
- Czy transformacja energetyczna w Polsce oznacza wzrost bezrobocia?
- Roślinność na wokół i w budynku wielorodzinnym
- Fundusze unijne na gospodarkę niskoemisyjną
- Ekologia w modzie i tekstyliach
- Seminarium naukowe: Co ekstremalne zjawiska pogodowe mówią nam o zmianach klimatu?
- Woda w mieście - jak ją zagospodarować
- Senior czuje dobry klimat
- Przyszłość ciepłownictwa w Polsce
- Jak zmniejszyć ubóstwo energetyczne?
- Jak osiągnąć neutralny dla klimatu transport w ciągu najbliższych 30 lat?
- Jaki rynek pracy po węglu?
- Czy polska gospodarka może działać bez węgla?
- Jaką energetykę warto dotować?
- Dlaczego węgiel tanieje?
- Zielone miejsca pracy
- Miasto bez samochodu?
- Śląsk - co po węglu?
- Ustawa o energetyce odnawialnej
- Ile powinien kosztować prąd
- Szczyt klimatyczny w Limie
- Węgiel a zdrowie
- Efektywność szansą dla gospodarki
- Energetyka rozproszona
- Polska wobec celów 2030
- Biblioteka
- Wideo
- Patronaty
- Projekty
- O serwisie
- Opinie
Aktualności
UM Wrocław - Wiaty rowerowe (zadaszone i zamykane parkingi rowerowe) (20729)
Ewa Waplak, www.wroclaw.pl2019-02-25
Drukuj
Do 22.03.2019 Urząd Miejski Wrocławia zaprasza do składania wniosków dotyczących montażu zadaszonych i zamykanych wiat rowerowych na terenie wnętrz międzyblokowych.
Zadaszona i zamykana wiata będzie mieściła 10 miejsc parkingowych (5 stojaków rowerowych typu odwrócone U). Koszt najmu jednego miejsca postojowego na okres jednego roku wynosi 70 zł.
Minimalne wymiary wiaty, które należy przewidzieć przy wskazywaniu lokalizacji: dł. 7,5 m, szer.2,5 m, wys. 3,0 m. Wejście będzie znajdowało się od strony dłuższego boku, drzwi wejściowe będą przesuwne. Istnieje możliwość wnioskowania o więcej niż jedną wiatę na podwórko.
We wniosku należy zaznaczyć dwie lokalizacje (podstawową i alternatywną) wiaty parkingowej. Wiaty mogą być położone tylko na gruntach należących do Gminy Wrocław lub jednostek Gminy Wrocław.
Przy wyborze miejsc należy zwrócić uwagę na lokalizację wiat jak najdalej od drzew i ich systemu korzeniowego oraz możliwość manewrowania rowerem przed wejściem do wiaty.
Wniosek
Do wniosku należy dołączyć skan lub zdjęcie formularza zgłoszeniowego wypełnionego i podpisanego przez wszystkie zainteresowane osoby.
W formularzu wymagane jest zaznaczenie, czy w wiacie będą parkowane rowery transportowe o większych wymiarach oraz w jakiej liczbie.
Harmonogram realizacji pilotażowego projektu w 2019 roku
- 22.03.2019 – koniec przyjmowania zgłoszeń
- II kwartał 2019 – analiza nadesłanych zgłoszeń, wybór lokalizacji
- III i IV kwartał 2019 – procedury przetargowe na projekt, zakup i montaż wiat w wybranych lokalizacjach
- IV kwartał 2019 – po montażu wiat zaproszenie do podpisania umowy na wynajem miejsca parkingowego na 1 rok
W pierwszym roku realizacji projektu zrealizowanych zostanie co najmniej 10 wiat rowerowych.
źródło: www.wroclaw.pl
formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie: www.wroclaw.pl/portal/wniosek-o-montaz-wiaty-rowerowej?fbclid=IwAR30CmHBehTxepGun_FG7BYnFIURGKRddioYAGWt2cc8CN31H-D5B3c5pCY
Podobne artykuły
- „Rowerem do pracy, czyli dom, rower, praca... i tak w kółko” - wywiad z koordynatorem akcji Joanną Majdecką z Urzędu Miasta Krakowa
Wydział Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Krakowa organizuje w tym roku po raz drugi kampanię „Rowerem do pracy, czyli dom, rower, praca... i tak w kółko”. O sposobach na zachęcenie mieszkańców miasta do korzystania z rowerów podczas codziennych podróży do i z pracy rozmawiamy z Joanną Majdecką, która jest pomysłodawcą i koordynatorem tej akcji.
Więcej
- Reportaż – transport zrównoważony na przykładzie Osiedla Mickiewicza w Warszawie
Jesteśmy na Osiedlu Mickiewicza przy ul. Rudzkiej 9 w Warszawie, gdzie spotykamy się z Arturem Łeszczyńskim, koordynatorem ds. zrównoważonego rozwoju i innowacji w Skanska Residential Development Poland i rozmawiamy o transporcie zrównoważonym oraz o transporcie sąsiedzkim.
Więcej
- Transport zrównoważony, transport sąsiedzki
Zarówno w Polsce, jak i w Europie transport to po energetyce drugie pod względem wielkości źródło emisji gazów cieplarnianych w gospodarce [1] .
Więcej
Podziel się swoją opinią
Skontaktuj się z nami!
Koordynator Projektu
Asystent Koordynatora Projektu
Redaktor
Specjalista ds. Finansowych
Promocja
Social Media
Newsletter
Dofinansowanie
ChronmyKlimat.pl wersja 2.0 – portal na temat zmian klimatu dla społeczeństwa i biznesu. © Copyright Fundacja Instytut na rzecz Ekorozwoju | |
Redakcja: ul. Nabielaka 15 lok. 1, 00-743 Warszawa, tel. +48 +22 8510402, -03, -04, fax +48 +22 8510400, portal@chronmyklimat.pl |
RSS
Polityka prywatności