- Kalendarium
-
Debaty
- Czy Polska będzie "Fit for 55%"?
- Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w budynku wielorodzinnym
- Gospodarowanie wodą w budynku wielorodzinnym
- Jak przeciwdziałać ubóstwu energetycznemu i zanieczyszczeniom powietrza
- Szanse rozwoju energetyki morskiej w Polsce
- E-mobility – czy tylko samochód elektryczny?
- Zielone finansowanie
- Gospodarka o obiegu zamkniętym
- Czy planowanie przestrzenne w Polsce da się naprawić?
- Czy transformacja energetyczna w Polsce oznacza wzrost bezrobocia?
- Roślinność na wokół i w budynku wielorodzinnym
- Fundusze unijne na gospodarkę niskoemisyjną
- Ekologia w modzie i tekstyliach
- Seminarium naukowe: Co ekstremalne zjawiska pogodowe mówią nam o zmianach klimatu?
- Woda w mieście - jak ją zagospodarować
- Senior czuje dobry klimat
- Przyszłość ciepłownictwa w Polsce
- Jak zmniejszyć ubóstwo energetyczne?
- Jak osiągnąć neutralny dla klimatu transport w ciągu najbliższych 30 lat?
- Jaki rynek pracy po węglu?
- Czy polska gospodarka może działać bez węgla?
- Jaką energetykę warto dotować?
- Dlaczego węgiel tanieje?
- Zielone miejsca pracy
- Miasto bez samochodu?
- Śląsk - co po węglu?
- Ustawa o energetyce odnawialnej
- Ile powinien kosztować prąd
- Szczyt klimatyczny w Limie
- Węgiel a zdrowie
- Efektywność szansą dla gospodarki
- Energetyka rozproszona
- Polska wobec celów 2030
- Biblioteka
- Wideo
- Patronaty
- Projekty
- O serwisie
- Opinie
Polecane publikacje
Na stołecznych ulicach pojawią się elektryczne taksówki (13770)
2012-01-22Drukuj
Od przyszłego roku po Warszawie zaczną jeździć elektryczne taksówki – informuje "Rzeczpospolita". To pierwsze takie przedsięwzięcie w kraju.
Od połowy lutego nowa korporacja EcoCar System chce wysłać na ulice Warszawy 130 pomalowanych na biało-zielono ekologicznych pojazdów: 15 elektrycznych i 115 napędzanych gazem LPG.
Za przejechanie jednego kilometra ekotaksówką trzeba będzie zapłacić 2,20 zł, czyli niewiele mniej niż w przypadku najdroższej korporacji w Warszawie. Bo choć koszt przejechania kilometra samochodem elektrycznym jest dziesięć razy mniejszy niż napędzanego silnikiem benzynowym, to jednak pojazd elektryczny jest znacznie droższy od konwencjonalnego.
Jak korporacja EcoCar System chce skusić klientów? Zaletą taksówek ma być wygodny system zamawiania, który już na wstępie zapewni nam wszystkie niezbędne informacje na temat usługi – ile zapłacimy za kurs i o jakim czasie dotrzemy do miejsca docelowego. Dodatkowo pojazdy mają być wyposażone w ekrany dotykowe umożliwiające dostęp do internetu, telefonu, telewizji DVB-T, wideokonferencji, Wi-Fi i wielu innych udogodnień. Będzie istniała możliwość doboru zapachu w kabinie oraz stworzenie własnej playlisty z ulubionymi utworami. Minusem i przeszkodą może być, jak w przypadku elektrycznych samochodów, zasięg taksówki, który będzie ograniczony do 150 kilometrów.
Jak podaje "Rzeczpospolita", EcoCar System chce do końca roku wyprowadzić na ulice Warszawy 500 pojazdów, w tym 150 elektrycznych.
Podziel się swoją opinią
Za treść materiału odpowiada wyłącznie Fundacja – Instytut na Rzecz Ekorozwoju
Newsletter
Patronaty
Kalendarium
- PN
- WT
- ŚR
- CZ
- PT
- SO
- ND
Warning: Illegal string offset 'dzien' in /tpl_c/%%58^58D^58DE6355%%kalendarz.tpl.php on line 31
0
Warning: Illegal string offset 'dzien' in /tpl_c/%%58^58D^58DE6355%%kalendarz.tpl.php on line 31
0
Warning: Illegal string offset 'dzien' in /tpl_c/%%58^58D^58DE6355%%kalendarz.tpl.php on line 31
0
Warning: Illegal string offset 'dzien' in /tpl_c/%%58^58D^58DE6355%%kalendarz.tpl.php on line 31
0- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
Projekty
ChronmyKlimat.pl wersja 2.0 – portal na temat zmian klimatu dla społeczeństwa i biznesu. © Copyright Fundacja Instytut na rzecz Ekorozwoju | |
Redakcja: ul. Nabielaka 15 lok. 1, 00-743 Warszawa, tel. +48 +22 8510402, -03, -04, fax +48 +22 8510400, portal@chronmyklimat.pl |
RSS
Polityka prywatności