Dofinansowania i dotacje

Columbus Energy: w 2015 realna inauguracja rynku fotowoltaiki w Polsce (17850)

2014-11-12

Drukuj
galeria

Columbus Energy S.A zapowiada 1000 umów na fotowoltaikę w 2015

Strategia rozwoju Columbus Energy S.A. zakłada powiększenie w przyszłym roku sieci sprzedaży do poziomu 10 oddziałów na terenie całej Polski, pozyskanie 40 doradców energetycznych oraz podpisanie z klientami indywidualnymi do końca 2 kw. 2015 r. 1000 umów na instalacje fotowoltaiczne. Spółka ma zamiar rozpocząć montaż instalacji fotowoltaicznych w 1 półroczu 2015 r. Plany Columbus Energy S.A. uwzględniają również debiut na rynku NewConnect w 2016 r. oraz rozpoczęcie inwestycji we własne elektrownie fotowoltaiczne i poszukiwanie możliwości ekspansji zagranicznej - zapewnia w komunikacie Columbus Energy S.A.

- Niewątpliwie czeka nas w przyszłym roku realna inauguracja rynku fotowoltaiki w Polsce. Chociaż kilkadziesiąt instalacji już istnieje, to jest to kropla w morzu tego, czego możemy się spodziewać w 2015 roku. Columbus Energy S.A. zainstaluje ponad 1000 instalacji w przyszłym roku, co będzie ewenementem na skalę Polski jeśli chodzi o instalacje fotowoltaiczne.

Dzięki wsparciu Inwestorów i zespołu Columbus Capital S.A. Spółka może utrzymywać tempo rozwoju na bardzo przyzwoitym poziomie, co odzwierciedlają wyniki sprzedażowe. Dla nas istotny jest szybki start naboru wniosków o dotację w bankach z programu PROSUMENT oraz naboru dotacji z nowej perspektywy unijnej. Najciekawszą za to rzeczą jest mało istotna ustawa o OZE, która na prosumentów i MŚP będzie miała niewielki wpływ, może poza pozytywnym dodatkiem, jakim jest klaryfikacja systemu rozliczania liczników netto, tzw. Net-metering - podsumowuje Dawid Zieliński.

Columbus Energy S.A. wykorzystuje obecnie trzy kanały sprzedażowe: sieć Doradców Techniczno-Handlowych, sieć agentów i partnerów zewnętrznych oraz Contact Center. W październiku br. Spółka podpisała 73 umowy sprzedażowe na instalacje fotowoltaiczne B2C i B2B oraz Raporty Efektywności Energetycznej na łączną kwotę 3.825 tys. zł brutto. Natomiast we wrześniu br. podpisanych zostało 51 umów o łącznej wartości 2.043 tys. zł brutto. Przez 3 miesiące rozwoju sieci sprzedaży Columbus Energy S.A. zawarł 150 umów sprzedażowych o wartości blisko 7 mln zł brutto zakontraktowanych do realizacji w 2015 r. Widoczny jest więc znaczący wzrost ilości oraz wartości zawieranych umów.


Udostępnij wpis swoim znajomym!




Podziel się swoją opinią



Za treść materiału odpowiada wyłącznie Fundacja – Instytut na Rzecz Ekorozwoju



Portal dofinansowany ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Za jego treść odpowiada Fundacja – Instytut na Rzecz Ekorozwoju, poglądy w nim wyrażone nie odzwierciedlają oficjalnego stanowiska Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej