- Kalendarium
-
Debaty
- Czy Polska będzie "Fit for 55%"?
- Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w budynku wielorodzinnym
- Gospodarowanie wodą w budynku wielorodzinnym
- Jak przeciwdziałać ubóstwu energetycznemu i zanieczyszczeniom powietrza
- Szanse rozwoju energetyki morskiej w Polsce
- E-mobility – czy tylko samochód elektryczny?
- Zielone finansowanie
- Gospodarka o obiegu zamkniętym
- Czy planowanie przestrzenne w Polsce da się naprawić?
- Czy transformacja energetyczna w Polsce oznacza wzrost bezrobocia?
- Roślinność na wokół i w budynku wielorodzinnym
- Fundusze unijne na gospodarkę niskoemisyjną
- Ekologia w modzie i tekstyliach
- Seminarium naukowe: Co ekstremalne zjawiska pogodowe mówią nam o zmianach klimatu?
- Woda w mieście - jak ją zagospodarować
- Senior czuje dobry klimat
- Przyszłość ciepłownictwa w Polsce
- Jak zmniejszyć ubóstwo energetyczne?
- Jak osiągnąć neutralny dla klimatu transport w ciągu najbliższych 30 lat?
- Jaki rynek pracy po węglu?
- Czy polska gospodarka może działać bez węgla?
- Jaką energetykę warto dotować?
- Dlaczego węgiel tanieje?
- Zielone miejsca pracy
- Miasto bez samochodu?
- Śląsk - co po węglu?
- Ustawa o energetyce odnawialnej
- Ile powinien kosztować prąd
- Szczyt klimatyczny w Limie
- Węgiel a zdrowie
- Efektywność szansą dla gospodarki
- Energetyka rozproszona
- Polska wobec celów 2030
- Biblioteka
- Wideo
- Patronaty
- Projekty
- O serwisie
- Opinie
- Aktualności
- Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w budynku wielorodzinnym
- Gospodarowanie wodą w budynku wielorodzinnym
- Jak przeciwdziałać ubóstwu energetycznemu i zanieczyszczeniom powietrza
- Szanse rozwoju energetyki morskiej w Polsce
- E-mobility – czy tylko samochód elektryczny?
- Zielone finansowanie
- Gospodarka o obiegu zamkniętym
- Czy planowanie przestrzenne w Polsce da się naprawić?
- Czy transformacja energetyczna w Polsce oznacza wzrost bezrobocia?
- Roślinność na wokół i w budynku wielorodzinnym
- Fundusze unijne na gospodarkę niskoemisyjną
- Ekologia w modzie i tekstyliach
- Seminarium naukowe: Co ekstremalne zjawiska pogodowe mówią nam o zmianach klimatu?
- Woda w mieście - jak ją zagospodarować
- Senior czuje dobry klimat
- Przyszłość ciepłownictwa w Polsce
- Jak zmniejszyć ubóstwo energetyczne?
- Jak osiągnąć neutralny dla klimatu transport w ciągu najbliższych 30 lat?
- Czy Polska będzie "Fit for 55%"?
- Jaki rynek pracy po węglu?
- Czy polska gospodarka może działać bez węgla?
- Jaką energetykę warto dotować?
- Dlaczego węgiel tanieje?
- Zielone miejsca pracy
- Miasto bez samochodu?
- Śląsk - co po węglu?
- Ustawa o energetyce odnawialnej
- Ile powinien kosztować prąd
- Szczyt klimatyczny w Limie
- Węgiel a zdrowie
- Efektywność szansą dla gospodarki
- Energetyka rozproszona
- Polska wobec celów 2030
Aktualności
Klienci renault naładują samochody energią w 100% odnawialną (13393)
2011-10-13Drukuj
Podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Lyonie Bernard Cambier, dyrektor handlowy Renault na Francję i Mathieu Bonnet, dyrektor generalny spółki Compagnie Nationale du Rhône (CNR), podpisali porozumienie partnerskie.
Zawarte porozumienie ma na celu rozwój:
- oferty handlowej dotyczącej inteligentnego ładowania samochodów elektrycznych Renault, która umożliwi użytkownikom „tankowanie do pełna" energią w 100% odnawialną, produkowaną przez CNR,
- możliwości użytkowania akumulatorów z samochodów elektrycznych Renault na zakończenie eksploatacji jako dodatkowy środek magazynowania energii przez CNR,
- ofert dostarczania "zielonej" elektryczności przez CNR w zakładach produkcyjnych Renault.
CNR jest drugim francuskim producentem energii i pierwszym producentem energii wyłącznie odnawialnej. Obecnie Spółka dysponuje ponad 3200 MW mocy w urządzeniach wodnych, fotowoltaicznych i wiatrowych, a jej celem jest osiągnięcie 4500 MW we Francji do roku 2015. CNR jest również twórcą oferty Move in PureTM charakteryzującej się trzema własnościami: umożliwia równocześnie zarządzanie na odległość ładowaniem samochodów elektrycznych, zapewnia użytkownikowi dostawę energii pochodzenia wodnego, wiatrowego i fotowoltaicznego CNR i nie zakłóca równowagi Sieci Przesyłu Energii Elektrycznej. Charakterystyczną cechą Move In PureTM jest w szczególności użytkowanie losowo wybranej części produkcji CNR w celu magazynowania jej w akumulatorach samochodów elektrycznych poprzez układ sterowany na odległość.
RENAULT i CNR zamierzają wspólnie stać się kluczowymi graczami sektora trwałej mobilności elektrycznej. RENAULT projektuje, wykonuje i wprowadza do obrotu gamę samochodów w 100% elektrycznych, z których dwa pierwsze, Fluence Z.E. i Kangoo Z.E. staną się dostępne z końcem października. Natomiast CNR produkuje i sprzedaje wyłącznie odnawialną energię, mogącą być zielonym paliwem dla gamy pojazdów Z.E. Renault, a także zajmuje się zarządzaniem tym sektorem i jego optymalizacją.
Podziel się swoją opinią
Za treść materiału odpowiada wyłącznie Fundacja – Instytut na Rzecz Ekorozwoju
Newsletter
Patronaty
Kalendarium
- PN
- WT
- ŚR
- CZ
- PT
- SO
- ND
Warning: Illegal string offset 'dzien' in /tpl_c/%%58^58D^58DE6355%%kalendarz.tpl.php on line 31
0
Warning: Illegal string offset 'dzien' in /tpl_c/%%58^58D^58DE6355%%kalendarz.tpl.php on line 31
0
Warning: Illegal string offset 'dzien' in /tpl_c/%%58^58D^58DE6355%%kalendarz.tpl.php on line 31
0
Warning: Illegal string offset 'dzien' in /tpl_c/%%58^58D^58DE6355%%kalendarz.tpl.php on line 31
0- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
Projekty
ChronmyKlimat.pl wersja 2.0 – portal na temat zmian klimatu dla społeczeństwa i biznesu. © Copyright Fundacja Instytut na rzecz Ekorozwoju | |
Redakcja: ul. Nabielaka 15 lok. 1, 00-743 Warszawa, tel. +48 +22 8510402, -03, -04, fax +48 +22 8510400, portal@chronmyklimat.pl |
RSS
Polityka prywatności