- Kalendarium
-
Debaty
- Czy Polska będzie "Fit for 55%"?
- Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w budynku wielorodzinnym
- Gospodarowanie wodą w budynku wielorodzinnym
- Jak przeciwdziałać ubóstwu energetycznemu i zanieczyszczeniom powietrza
- Szanse rozwoju energetyki morskiej w Polsce
- E-mobility – czy tylko samochód elektryczny?
- Zielone finansowanie
- Gospodarka o obiegu zamkniętym
- Czy planowanie przestrzenne w Polsce da się naprawić?
- Czy transformacja energetyczna w Polsce oznacza wzrost bezrobocia?
- Roślinność na wokół i w budynku wielorodzinnym
- Fundusze unijne na gospodarkę niskoemisyjną
- Ekologia w modzie i tekstyliach
- Seminarium naukowe: Co ekstremalne zjawiska pogodowe mówią nam o zmianach klimatu?
- Woda w mieście - jak ją zagospodarować
- Senior czuje dobry klimat
- Przyszłość ciepłownictwa w Polsce
- Jak zmniejszyć ubóstwo energetyczne?
- Jak osiągnąć neutralny dla klimatu transport w ciągu najbliższych 30 lat?
- Jaki rynek pracy po węglu?
- Czy polska gospodarka może działać bez węgla?
- Jaką energetykę warto dotować?
- Dlaczego węgiel tanieje?
- Zielone miejsca pracy
- Miasto bez samochodu?
- Śląsk - co po węglu?
- Ustawa o energetyce odnawialnej
- Ile powinien kosztować prąd
- Szczyt klimatyczny w Limie
- Węgiel a zdrowie
- Efektywność szansą dla gospodarki
- Energetyka rozproszona
- Polska wobec celów 2030
- Biblioteka
- Wideo
- Patronaty
- Projekty
- O serwisie
- Opinie
- Aktualności
- Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w budynku wielorodzinnym
- Gospodarowanie wodą w budynku wielorodzinnym
- Jak przeciwdziałać ubóstwu energetycznemu i zanieczyszczeniom powietrza
- Szanse rozwoju energetyki morskiej w Polsce
- E-mobility – czy tylko samochód elektryczny?
- Zielone finansowanie
- Gospodarka o obiegu zamkniętym
- Czy planowanie przestrzenne w Polsce da się naprawić?
- Czy transformacja energetyczna w Polsce oznacza wzrost bezrobocia?
- Roślinność na wokół i w budynku wielorodzinnym
- Fundusze unijne na gospodarkę niskoemisyjną
- Ekologia w modzie i tekstyliach
- Seminarium naukowe: Co ekstremalne zjawiska pogodowe mówią nam o zmianach klimatu?
- Woda w mieście - jak ją zagospodarować
- Senior czuje dobry klimat
- Przyszłość ciepłownictwa w Polsce
- Jak zmniejszyć ubóstwo energetyczne?
- Jak osiągnąć neutralny dla klimatu transport w ciągu najbliższych 30 lat?
- Czy Polska będzie "Fit for 55%"?
- Jaki rynek pracy po węglu?
- Czy polska gospodarka może działać bez węgla?
- Jaką energetykę warto dotować?
- Dlaczego węgiel tanieje?
- Zielone miejsca pracy
- Miasto bez samochodu?
- Śląsk - co po węglu?
- Ustawa o energetyce odnawialnej
- Ile powinien kosztować prąd
- Szczyt klimatyczny w Limie
- Węgiel a zdrowie
- Efektywność szansą dla gospodarki
- Energetyka rozproszona
- Polska wobec celów 2030
Aktualności
Ładowanie pojazdów elektrycznych coraz szybsze (12787)
2011-06-20Drukuj
Nowa stacja ładowania pojazdów umożliwi skrócenie czasu ładowania z około ośmiu godzin do nawet niecałej godziny dla pojazdów wyposażonych w akumulator o pojemności 24 kWh z pełnym cyklem ładowania.
Firma GE wybrała Mediolan – włoską stolicę mody – jako miejsce europejskiej prezentacji innowacyjnego systemu stacji ładowania pojazdów elektrycznych WattStation. System WattStation zaprezentowano we wtorek, 7 czerwca, podczas targów Power-Gen Europe odbywających się w centrum wystawienniczym Fiera Milano City.
Łącząc funkcjonalność z piękną formą autorstwa Yvesa Behara, renomowanego projektanta przemysłowego, GE WattStation umożliwiają skrócenie czasu ładowania z około ośmiu godzin (w przypadku stosowania standardowych systemów) do nawet niecałej godziny (dla pojazdów wyposażonych w akumulator o pojemności 24 kWh z pełnym cyklem ładowania).
W prezentowanym w Mediolanie rozwiązaniu zastosowano specjalistyczne urządzenia i złącza, dzięki czemu możliwe jest osiągnięcie takich wyników. GE WattStation stanowi ważny krok na drodze ku popularyzacji samochodów elektrycznych
„Obecnie niemal wszyscy najwięksi producenci wprowadzają samochody elektryczne do masowego użytku. Muszą jednak zdawać sobie sprawę z tego, że powszechna akceptacja tego środka lokomocji wśród konsumentów wymaga modernizacji sieci energetycznej, zapewnienia łatwej dostępności stacji zasilających oraz skrócenia i uproszczenia procesu ładowania pojazdów”, stwierdził Todd Johnstone, dyrektor generalny europejskiego działu Industrial Solutions GE Energy.
”GE Energy wprowadza rodzinę stacji ładowania na rynek europejski, dzięki czemu użytkownicy zyskują dostęp do szerokiej gamy łatwych w użyciu, elastycznych i atrakcyjnych stylistycznie systemów, które sprawią, iż pojazdy elektryczne będą mogły stać się nieodłącznym elementem naszego codziennego życia”, podsumował Todd Johnstone.
Stacje ładowania WattStation dostępne są w dwóch wersjach: wolnostojąca (przeznaczonej do zastosowania na ulicach miast i w firmach) oraz w wersji domowej (przeznaczonej do montażu w miejscach postojowych i garażach). Sposób konstrukcji stacji umożliwia także jej przyszłą modernizację w miarę pojawiania się kolejnych inteligentnych technologii z zakresu transmisji danych i rozliczeń z klientem.
GE aktywnie promuje ideę pojazdów elektrycznych. W ubiegłym roku firma ogłosiła plany zakupu 25 000 pojazdów elektrycznych do końca 2015 roku, z zamiarem wykorzystania ich jako samochodów służbowych oraz leasingu klientom korporacyjnym za pośrednictwem działu Fleet Services. Jeff Immelt, Dyrektor Generalny i Prezes Zarządu GE, oczekuje, że planowany zakup „uczyni wizję rzeczywistością”. System WattStation stanowi kolejny ważny krok na drodze ku wprowadzeniu pojazdów elektrycznych do codziennego użycia.
Oprócz stale rozbudowywanej oferty ładowarek, GE udostępnia także pełną gamę systemów elektrycznych oraz technologii inteligentnych sieci energetycznych niezbędnych do stworzenia kompleksowej infrastruktury pojazdów elektrycznych. Poprzez swoje działy Capital oraz Fleet Services, firma GE może również zapewnić niezbędne finansowanie oraz udostępniać wiedzę na temat pojazdów i zarządzania flotą, tym samym wspierając proces upowszechniania technologii związanych z pojazdami elektrycznymi.
Więcej informacji na temat systemu GE WattStation dostępnych jest na stronie internetowej: www.ecomagination.com/wattstation
Informacje dodatkowe
System GE WattStation otrzymał ostatnio wyróżnienie magazynu PC World jako jedno z Najbardziej innowacyjnych rozwiązań 2011 roku („2011 Best of Innovations Honoree”). Magazyn Electrical Contractor przyznał systemowi nagrodę „NECA Showstopper 2010”, a dziennik The Huffington Post zaliczył go do grona 15 najbardziej futurystycznych produktów 2011 roku („2011: 15 Awesome Products from the Future”). Stacje GE zawdzięczają te wyróżnienia swojemu rewolucyjnemu projektowi oraz funkcjonalności.
W wersji komercyjnej, stacja GE WattStation ma wysokość 120,5 cm, kształt walca o średnicy 20 cm oraz ściankę przednią o średnicy 35,6 cm.
źródło: Gram w Zielone
www.gramwzielone.pl
Łącząc funkcjonalność z piękną formą autorstwa Yvesa Behara, renomowanego projektanta przemysłowego, GE WattStation umożliwiają skrócenie czasu ładowania z około ośmiu godzin (w przypadku stosowania standardowych systemów) do nawet niecałej godziny (dla pojazdów wyposażonych w akumulator o pojemności 24 kWh z pełnym cyklem ładowania).
W prezentowanym w Mediolanie rozwiązaniu zastosowano specjalistyczne urządzenia i złącza, dzięki czemu możliwe jest osiągnięcie takich wyników. GE WattStation stanowi ważny krok na drodze ku popularyzacji samochodów elektrycznych
„Obecnie niemal wszyscy najwięksi producenci wprowadzają samochody elektryczne do masowego użytku. Muszą jednak zdawać sobie sprawę z tego, że powszechna akceptacja tego środka lokomocji wśród konsumentów wymaga modernizacji sieci energetycznej, zapewnienia łatwej dostępności stacji zasilających oraz skrócenia i uproszczenia procesu ładowania pojazdów”, stwierdził Todd Johnstone, dyrektor generalny europejskiego działu Industrial Solutions GE Energy.
”GE Energy wprowadza rodzinę stacji ładowania na rynek europejski, dzięki czemu użytkownicy zyskują dostęp do szerokiej gamy łatwych w użyciu, elastycznych i atrakcyjnych stylistycznie systemów, które sprawią, iż pojazdy elektryczne będą mogły stać się nieodłącznym elementem naszego codziennego życia”, podsumował Todd Johnstone.
Stacje ładowania WattStation dostępne są w dwóch wersjach: wolnostojąca (przeznaczonej do zastosowania na ulicach miast i w firmach) oraz w wersji domowej (przeznaczonej do montażu w miejscach postojowych i garażach). Sposób konstrukcji stacji umożliwia także jej przyszłą modernizację w miarę pojawiania się kolejnych inteligentnych technologii z zakresu transmisji danych i rozliczeń z klientem.
GE aktywnie promuje ideę pojazdów elektrycznych. W ubiegłym roku firma ogłosiła plany zakupu 25 000 pojazdów elektrycznych do końca 2015 roku, z zamiarem wykorzystania ich jako samochodów służbowych oraz leasingu klientom korporacyjnym za pośrednictwem działu Fleet Services. Jeff Immelt, Dyrektor Generalny i Prezes Zarządu GE, oczekuje, że planowany zakup „uczyni wizję rzeczywistością”. System WattStation stanowi kolejny ważny krok na drodze ku wprowadzeniu pojazdów elektrycznych do codziennego użycia.
Oprócz stale rozbudowywanej oferty ładowarek, GE udostępnia także pełną gamę systemów elektrycznych oraz technologii inteligentnych sieci energetycznych niezbędnych do stworzenia kompleksowej infrastruktury pojazdów elektrycznych. Poprzez swoje działy Capital oraz Fleet Services, firma GE może również zapewnić niezbędne finansowanie oraz udostępniać wiedzę na temat pojazdów i zarządzania flotą, tym samym wspierając proces upowszechniania technologii związanych z pojazdami elektrycznymi.
Więcej informacji na temat systemu GE WattStation dostępnych jest na stronie internetowej: www.ecomagination.com/wattstation
Informacje dodatkowe
System GE WattStation otrzymał ostatnio wyróżnienie magazynu PC World jako jedno z Najbardziej innowacyjnych rozwiązań 2011 roku („2011 Best of Innovations Honoree”). Magazyn Electrical Contractor przyznał systemowi nagrodę „NECA Showstopper 2010”, a dziennik The Huffington Post zaliczył go do grona 15 najbardziej futurystycznych produktów 2011 roku („2011: 15 Awesome Products from the Future”). Stacje GE zawdzięczają te wyróżnienia swojemu rewolucyjnemu projektowi oraz funkcjonalności.
W wersji komercyjnej, stacja GE WattStation ma wysokość 120,5 cm, kształt walca o średnicy 20 cm oraz ściankę przednią o średnicy 35,6 cm.
źródło: Gram w Zielone
www.gramwzielone.pl
Udostępnij wpis swoim znajomym!
Podziel się swoją opinią
Za treść materiału odpowiada wyłącznie Fundacja – Instytut na Rzecz Ekorozwoju
Newsletter
Patronaty
Kalendarium
- PN
- WT
- ŚR
- CZ
- PT
- SO
- ND
Warning: Illegal string offset 'dzien' in /tpl_c/%%58^58D^58DE6355%%kalendarz.tpl.php on line 31
0
Warning: Illegal string offset 'dzien' in /tpl_c/%%58^58D^58DE6355%%kalendarz.tpl.php on line 31
0
Warning: Illegal string offset 'dzien' in /tpl_c/%%58^58D^58DE6355%%kalendarz.tpl.php on line 31
0
Warning: Illegal string offset 'dzien' in /tpl_c/%%58^58D^58DE6355%%kalendarz.tpl.php on line 31
0- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
Projekty
ChronmyKlimat.pl wersja 2.0 – portal na temat zmian klimatu dla społeczeństwa i biznesu. © Copyright Fundacja Instytut na rzecz Ekorozwoju | |
Redakcja: ul. Nabielaka 15 lok. 1, 00-743 Warszawa, tel. +48 +22 8510402, -03, -04, fax +48 +22 8510400, portal@chronmyklimat.pl |
RSS
Polityka prywatności