- Kalendarium
-
Debaty
- Czy Polska będzie "Fit for 55%"?
- Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w budynku wielorodzinnym
- Gospodarowanie wodą w budynku wielorodzinnym
- Jak przeciwdziałać ubóstwu energetycznemu i zanieczyszczeniom powietrza
- Szanse rozwoju energetyki morskiej w Polsce
- E-mobility – czy tylko samochód elektryczny?
- Zielone finansowanie
- Gospodarka o obiegu zamkniętym
- Czy planowanie przestrzenne w Polsce da się naprawić?
- Czy transformacja energetyczna w Polsce oznacza wzrost bezrobocia?
- Roślinność na wokół i w budynku wielorodzinnym
- Fundusze unijne na gospodarkę niskoemisyjną
- Ekologia w modzie i tekstyliach
- Seminarium naukowe: Co ekstremalne zjawiska pogodowe mówią nam o zmianach klimatu?
- Woda w mieście - jak ją zagospodarować
- Senior czuje dobry klimat
- Przyszłość ciepłownictwa w Polsce
- Jak zmniejszyć ubóstwo energetyczne?
- Jak osiągnąć neutralny dla klimatu transport w ciągu najbliższych 30 lat?
- Jaki rynek pracy po węglu?
- Czy polska gospodarka może działać bez węgla?
- Jaką energetykę warto dotować?
- Dlaczego węgiel tanieje?
- Zielone miejsca pracy
- Miasto bez samochodu?
- Śląsk - co po węglu?
- Ustawa o energetyce odnawialnej
- Ile powinien kosztować prąd
- Szczyt klimatyczny w Limie
- Węgiel a zdrowie
- Efektywność szansą dla gospodarki
- Energetyka rozproszona
- Polska wobec celów 2030
- Biblioteka
- Wideo
- Patronaty
- Projekty
- O serwisie
- Opinie
- Aktualności
- Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w budynku wielorodzinnym
- Gospodarowanie wodą w budynku wielorodzinnym
- Jak przeciwdziałać ubóstwu energetycznemu i zanieczyszczeniom powietrza
- Szanse rozwoju energetyki morskiej w Polsce
- E-mobility – czy tylko samochód elektryczny?
- Zielone finansowanie
- Gospodarka o obiegu zamkniętym
- Czy planowanie przestrzenne w Polsce da się naprawić?
- Czy transformacja energetyczna w Polsce oznacza wzrost bezrobocia?
- Roślinność na wokół i w budynku wielorodzinnym
- Fundusze unijne na gospodarkę niskoemisyjną
- Ekologia w modzie i tekstyliach
- Seminarium naukowe: Co ekstremalne zjawiska pogodowe mówią nam o zmianach klimatu?
- Woda w mieście - jak ją zagospodarować
- Senior czuje dobry klimat
- Przyszłość ciepłownictwa w Polsce
- Jak zmniejszyć ubóstwo energetyczne?
- Jak osiągnąć neutralny dla klimatu transport w ciągu najbliższych 30 lat?
- Czy Polska będzie "Fit for 55%"?
- Jaki rynek pracy po węglu?
- Czy polska gospodarka może działać bez węgla?
- Jaką energetykę warto dotować?
- Dlaczego węgiel tanieje?
- Zielone miejsca pracy
- Miasto bez samochodu?
- Śląsk - co po węglu?
- Ustawa o energetyce odnawialnej
- Ile powinien kosztować prąd
- Szczyt klimatyczny w Limie
- Węgiel a zdrowie
- Efektywność szansą dla gospodarki
- Energetyka rozproszona
- Polska wobec celów 2030
Aktualności
Ruszają kolejne punkty ładowania samochodów elektrycznych w Warszawie (12632)
2011-05-28Drukuj
W Polsce rozpoczyna działalność e+. Firma uruchomi 12 punktów doładowań samochodów elektrycznych w 4 warszawskich centrach handlowych. Cała sieć będzie obejmować 300 punktów w 14 aglomeracjach i ma powstać do 2013 roku.
Auta elektryczne zyskują sobie coraz większą liczbę zwolenników, a na rynku pojawiają się kolejne modele. Problem jest nie tylko ich wysoka cena, ale także brak miejsc, gdzie można je naładować. Firma e+ zamierza stworzyć ogólnopolską sieć punktów ładowania samochodów elektrycznych. Koszt takiej sieci to kilkanaście milionów złotych. Jak przewidują specjaliści, inwestycja ma się zwrócić w przeciągu 3–5 lat.
Korzystanie ze stacji firmy e+ będzie wiązało się z wykupieniem u właściciela sieci karty dostępu. Będzie ona obejmowała cały pakiet usług kierowany do firm i instytucji publicznych. W ich ramach e+ chce świadczyć usługi krótko– i długoterminowego wynajmu aut. Jak podaje strona e+ Electricmobility.pl klienci mogą liczyć na serwis, ubezpieczenie i assistance wraz z pojazdem zastępczym, a także będą mogli liczyć na możliwość instalacji indywidualnego punktu doładowania. Oprócz tego kierowcy będą mieli dostęp do internetowego panelu klienta.
Pierwszymi samochodami elektrycznymi, które będą dostępne w sieci e+ będą Mitsubishi i–MiEV.
Usługi będą realizowane we współpracy z innymi firmami np. bankami. Koszt użytkowania jednego auta w najszerszym pakiecie usług ma nie przekroczyć kwoty 5 tys. zł netto.
Korzystanie ze stacji firmy e+ będzie wiązało się z wykupieniem u właściciela sieci karty dostępu. Będzie ona obejmowała cały pakiet usług kierowany do firm i instytucji publicznych. W ich ramach e+ chce świadczyć usługi krótko– i długoterminowego wynajmu aut. Jak podaje strona e+ Electricmobility.pl klienci mogą liczyć na serwis, ubezpieczenie i assistance wraz z pojazdem zastępczym, a także będą mogli liczyć na możliwość instalacji indywidualnego punktu doładowania. Oprócz tego kierowcy będą mieli dostęp do internetowego panelu klienta.
Pierwszymi samochodami elektrycznymi, które będą dostępne w sieci e+ będą Mitsubishi i–MiEV.
Usługi będą realizowane we współpracy z innymi firmami np. bankami. Koszt użytkowania jednego auta w najszerszym pakiecie usług ma nie przekroczyć kwoty 5 tys. zł netto.
Udostępnij wpis swoim znajomym!
Podziel się swoją opinią
Za treść materiału odpowiada wyłącznie Fundacja – Instytut na Rzecz Ekorozwoju
Newsletter
Patronaty
Kalendarium
- PN
- WT
- ŚR
- CZ
- PT
- SO
- ND
Warning: Illegal string offset 'dzien' in /tpl_c/%%58^58D^58DE6355%%kalendarz.tpl.php on line 31
0
Warning: Illegal string offset 'dzien' in /tpl_c/%%58^58D^58DE6355%%kalendarz.tpl.php on line 31
0
Warning: Illegal string offset 'dzien' in /tpl_c/%%58^58D^58DE6355%%kalendarz.tpl.php on line 31
0
Warning: Illegal string offset 'dzien' in /tpl_c/%%58^58D^58DE6355%%kalendarz.tpl.php on line 31
0- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
Projekty
ChronmyKlimat.pl wersja 2.0 – portal na temat zmian klimatu dla społeczeństwa i biznesu. © Copyright Fundacja Instytut na rzecz Ekorozwoju | |
Redakcja: ul. Nabielaka 15 lok. 1, 00-743 Warszawa, tel. +48 +22 8510402, -03, -04, fax +48 +22 8510400, portal@chronmyklimat.pl |
RSS
Polityka prywatności