- Kalendarium
-
Debaty
- Czy Polska będzie "Fit for 55%"?
- Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w budynku wielorodzinnym
- Gospodarowanie wodą w budynku wielorodzinnym
- Jak przeciwdziałać ubóstwu energetycznemu i zanieczyszczeniom powietrza
- Szanse rozwoju energetyki morskiej w Polsce
- E-mobility – czy tylko samochód elektryczny?
- Zielone finansowanie
- Gospodarka o obiegu zamkniętym
- Czy planowanie przestrzenne w Polsce da się naprawić?
- Czy transformacja energetyczna w Polsce oznacza wzrost bezrobocia?
- Roślinność na wokół i w budynku wielorodzinnym
- Fundusze unijne na gospodarkę niskoemisyjną
- Ekologia w modzie i tekstyliach
- Seminarium naukowe: Co ekstremalne zjawiska pogodowe mówią nam o zmianach klimatu?
- Woda w mieście - jak ją zagospodarować
- Senior czuje dobry klimat
- Przyszłość ciepłownictwa w Polsce
- Jak zmniejszyć ubóstwo energetyczne?
- Jak osiągnąć neutralny dla klimatu transport w ciągu najbliższych 30 lat?
- Jaki rynek pracy po węglu?
- Czy polska gospodarka może działać bez węgla?
- Jaką energetykę warto dotować?
- Dlaczego węgiel tanieje?
- Zielone miejsca pracy
- Miasto bez samochodu?
- Śląsk - co po węglu?
- Ustawa o energetyce odnawialnej
- Ile powinien kosztować prąd
- Szczyt klimatyczny w Limie
- Węgiel a zdrowie
- Efektywność szansą dla gospodarki
- Energetyka rozproszona
- Polska wobec celów 2030
- Biblioteka
- Wideo
- Patronaty
- Projekty
- O serwisie
- Opinie
- Aktualności
- Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w budynku wielorodzinnym
- Gospodarowanie wodą w budynku wielorodzinnym
- Jak przeciwdziałać ubóstwu energetycznemu i zanieczyszczeniom powietrza
- Szanse rozwoju energetyki morskiej w Polsce
- E-mobility – czy tylko samochód elektryczny?
- Zielone finansowanie
- Gospodarka o obiegu zamkniętym
- Czy planowanie przestrzenne w Polsce da się naprawić?
- Czy transformacja energetyczna w Polsce oznacza wzrost bezrobocia?
- Roślinność na wokół i w budynku wielorodzinnym
- Fundusze unijne na gospodarkę niskoemisyjną
- Ekologia w modzie i tekstyliach
- Seminarium naukowe: Co ekstremalne zjawiska pogodowe mówią nam o zmianach klimatu?
- Woda w mieście - jak ją zagospodarować
- Senior czuje dobry klimat
- Przyszłość ciepłownictwa w Polsce
- Jak zmniejszyć ubóstwo energetyczne?
- Jak osiągnąć neutralny dla klimatu transport w ciągu najbliższych 30 lat?
- Czy Polska będzie "Fit for 55%"?
- Jaki rynek pracy po węglu?
- Czy polska gospodarka może działać bez węgla?
- Jaką energetykę warto dotować?
- Dlaczego węgiel tanieje?
- Zielone miejsca pracy
- Miasto bez samochodu?
- Śląsk - co po węglu?
- Ustawa o energetyce odnawialnej
- Ile powinien kosztować prąd
- Szczyt klimatyczny w Limie
- Węgiel a zdrowie
- Efektywność szansą dla gospodarki
- Energetyka rozproszona
- Polska wobec celów 2030
Dlaczego węgiel tanieje?
Co w trawie piszczy? (21721)
Wojciech Szymalski2021-02-27
Drukuj
Nasi drodzy czytelnicy! Nie zawodzicie nas od początku roku. Minęły niecałe 2 miesiące, a już niektóre nasze artykuły mają więcej niż 1000 odwiedzin – ba, niektóre osiągnęły taki wynik w kilka dni. Bardzo Wam za to dziękujemy i zdradzamy co w trawie piszczy, bo już zeszły śniegi.
Po pierwsze, szykujemy od dawna planowaną przebudowę portalu chronmyklimat.pl. Na całe szczęście będzie to przebudowa bez zamykania portalu, więc nadal w każdy dzień powszedni, a nawet sobotę, będziecie mogli dowiadywać się z naszego portalu co w polityce klimatycznej się dzieje. Większe zmiany na portalu będą widoczne dopiero pod koniec czerwca. Mamy nadzieję, że dostrzeżecie większą przejrzystość i łatwiejszą nawigację po naszej witrynie.
Po drugie, w marcu rozpoczynamy nowy sezon debat on-line. Do końca czerwca tego roku chcemy realizować nawet dwie debaty miesięcznie, więc będzie się działo. Już za dwa tygodnie, a może nawet trochę mniej czasu, pierwsza debata w nieco nietypowej formule. Naukowcy z Wielkiej Brytanii oraz Polski będą wspólnie debatować na temat perspektyw lepszego informowania o katastrofie klimatycznej w obydwu krajach. Dokładna data już wkrótce. Potem debata na Dzień Wody oraz kolejne o energetyce, transporcie, ubóstwie.
Po trzecie, zapraszamy do współpracy z nami wszystkie organizacje pozarządowe, które zajmują się ochroną środowiska. Czy to w tym lokalnym, czy krajowym czy globalnym wymiarze, jeśli macie coś ciekawego do powiedzenia i wiąże się ze zmianami klimatu, zapraszamy do zgłaszania tekstów na nasz portal. Z otwartymi ramionami witamy wszystkie informacje prasowe, jeśli tylko nie zawierają treści reklamowych. Po przebudowie, możliwe, że będziemy w stanie zamieszczać więcej niż dwa-trzy artykuły dziennie, więc wzrośnie szansa, że opublikujemy każdą nadesłaną do nas informację prasową. Budujcie z nami jeszcze lepszy polski portal organizacji pozarządowych zajmujących się ochroną klimatu i środowiska.
Chcemy być też medium obywatelskim, którego nie da się opodatkować. Nie zdziwcie się więc, że na portalu pojawią się nowe możliwości obdarowania nas środkami na dalsze prowadzenie działalności. Już dziś możecie wpłacać darowizny na nasz portal na konto Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju: 53 1240 1024 1111 0010 1422 8655. W przyszłości będzie to po prostu łatwiejsze.
Podobne artykuły
- Most Południowy zwiększy emisje gazów cieplarnianych w Warszawie
Tuż przed świętami Bożego Narodzenia oddano do użytku Most Południowy w Warszawie. To największa w ostatnich latach inwestycja w Warszawie, która zwiększy emisję gazów cieplarnianych.
Więcej
- Ile energii zużywają środki transportu w Warszawie?
Aby ograniczyć emisje gazów cieplarnianych z transportu pomocna nam jest znajomość ilości zużywanej przez poszczególne środki transportu energii. Możemy wtedy porównywać ze sobą wydatki energetyczne związane z podróżowaniem samochodem czy komunikacją publiczną. Od niedawna znamy tego typu wskaźniki także dla transportu pasażerskiego z Warszawy.
Więcej
- Ile gazów cieplarnianych emitują środki transportu w Warszawie?
W ślad za wskaźnikami zużycia energii w warszawskich środkach transportu pasażerskiego, publikujemy także wskaźniki emisyjne. Dzięki nim możemy porównywać ze sobą emisje gazów cieplarnianych związane z podróżowaniem samochodem czy komunikacją publiczną.
Więcej
Podziel się swoją opinią
Wybierz dział
Newsletter
Patronaty
Kalendarium
- PN
- WT
- ŚR
- CZ
- PT
- SO
- ND
Warning: Illegal string offset 'dzien' in /tpl_c/%%58^58D^58DE6355%%kalendarz.tpl.php on line 31
0
Warning: Illegal string offset 'dzien' in /tpl_c/%%58^58D^58DE6355%%kalendarz.tpl.php on line 31
0
Warning: Illegal string offset 'dzien' in /tpl_c/%%58^58D^58DE6355%%kalendarz.tpl.php on line 31
0
Warning: Illegal string offset 'dzien' in /tpl_c/%%58^58D^58DE6355%%kalendarz.tpl.php on line 31
0
Warning: Illegal string offset 'dzien' in /tpl_c/%%58^58D^58DE6355%%kalendarz.tpl.php on line 31
0
Warning: Illegal string offset 'dzien' in /tpl_c/%%58^58D^58DE6355%%kalendarz.tpl.php on line 31
0- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
Projekty
ChronmyKlimat.pl wersja 2.0 – portal na temat zmian klimatu dla społeczeństwa i biznesu. © Copyright Fundacja Instytut na rzecz Ekorozwoju | |
Redakcja: ul. Nabielaka 15 lok. 1, 00-743 Warszawa, tel. +48 +22 8510402, -03, -04, fax +48 +22 8510400, portal@chronmyklimat.pl |
RSS
Polityka prywatności